Tävling 18/8

Hallå och sorry för uppdateringen, var med johanna igår och vi fotade lite, ska se om jag kan få upp några bilder här, kanske lägger upp några försenade bildbomer från olika tillfällen :)
Blev att fixa lite inför tävling igår, hoppade även några skutt i paddocken.
Idag så fick jag sovmorgon för att vara en tävlingsdag, gick upp åtta. Var lite försenad till stallet men hann allt ändå, var t om tidiga till tävlingen.
 
LC A:0/A:0, 0+0 - Okej runda, red ganska ordentligt och satte mig ner, red inte supersnabbt i omhoppningen, ingen sväng omhoppning som passar mig och kitty bättre.. men resulterade ändå till en tredje plats :)
 
LB A:0/A:0, 12 - Hade stannat på omhoppningen så kändes osäker, men tänkte inte mer på de utan tänkte rida som vanligt. En rivning på tvåan som jag tar på mig, red iväg henne. Sen ytterligare en rivning på femman, de kan jag faktikst säga att de var inte mitt fel, vet inte riktigt vad kitty gjorde där för vi kom rätt!
Sen sprang hon förbi kombinationen, var mitt fel för jag red iväg henne för tidigt, blir så besviken när de blir såhär! Visst att de inte kan gå bra jämt, men ändå.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!