Tävling 11/8

Nu orkar jag äntligen blogga, Clara sitter och gör en video blogg till er just nu, haha!
Tävlingen idag då, hoppade LD+5 & LC på Nuntorp, gräs underlag vilket var sådär,
inte de bästa direkt, ganska halt :/
 
 LD+5 - Underlaget var halt, trodde kitty skulle tycka de var obehagligt med gräs, men verkade som att de var tvärt om, hon var super taggad! :p
Gick väl bra så igentligen men jag red svin dåligt, och svängarna var ju bara katastrof.. 
Aja ledde till en 4:de plats iaf :)
 
LC - Trodde hon var lite trött men de var hon inte, i denna klassen kan jag faktiskt säga att jag red bra!
Satte mig ner och RED, ordentligt. Tyckte hon var mycket finare i denna klassen, kom till omhoppning och när jag skulle svänga till näst sista hindret i omhoppningen så halkade kitty så vi typ gick omkull, eller vi låg på sidan.
Dog typ så rädd jag var, och jag stog bokstavligen talat med benen på backen :(
Men Kitty reste sig direkt och jag testade att fortsätta till nästa hinder, och de gick bra så tog vi sista hindret.
Var helt skakis efter, usch de var nästan de hemskaste jag vart med om! :(
 
Trots att vi gjorde den vurpan så vi förlora ca 4 sek så kom jag 8!! Och de var ändå 30 med och jag hade den vurpan med mig också!? Hade nog gått ganska mycket bättre annars..
 
Aja var jätte nöjd med våran insats, bara tävlingen som var dåligt annordnad, lite halkigt och dåligt underlag, ingen hade koll på någonting, så skulle gå och fråga om man fick något pris för att man kom 4:a, så gick till sekitariatet och fråga, då sa dom att jag skulle gå till dommartornet, när jag var i dommartornet så visste dom inte heller och sa att jag skulle gå till sekitariatet! ååhhhh! men fick svar tillslut, och tyckte de va dåligt att man inte fick något pris mer än rosett och plakett!?
Aja, i LC fick jag iaf klister plakett, ett block och en "bricka" som de står baldersnäs någonting på :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!