Sorry!

 
Hellu, sitter och lyssnar på musik just nu :)
& förlåt för dålig uppdatering, men mobilen har ingen mottagning hemma och jag har grejjsat med min brorsas data och den dampa så jag inte kunde logga in på blogg.se? Men nu är jag vid min data igen iaf :)
Haha väldigt vad många besökare jag fick, tror de kallas länk av Michelle ;)
 
Idag har jag inte gjort mycket mer än att va i stallet, fick in kitty direkt från hagen, hoppas de håller i sig! :')
Kände ingenting i benet idag så jag red ut en sväng, red till backen och klättra upp och ner för den en gång och red sedan tillbaka igen, stackar har ingen kondition, svettig efter lite galopp bara ;p
Aja, men nu ska jag fortsätta med de jag gör, dvs ingenting typ haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!