med clara :)

hejsan, sitter i mitt rum med clara nu, och ska bara skriva ett snabbinlägg för vi ska titta på film strax :) 
blev lite ändrat så efter jag tittat klart på OS (sverige ligger delad TVÅA!???!?!? :D )
så cyklade jag till clara så cyklade vi ut till skattegården så följde jag med henne när hon red lite på gärdet först, och sen ut :) Men vi fega ur vid tunneln där de stog en tom bil parkerad med en öppen dörr.. haha!
Sen hämtade mamma oss och körde oss till "mitt" stall och där tog vi in kitty och red sedan ut en stund , kan ju säga att hon blev svettig, haha! 
 
clara och oleta ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!