Krångligt..

Halloj :) sitter och försöker ladda ner musik till iphonen, går sådär haha! Bella försökte förklara men jag är så trög som vanligt, aja de löser sig nog ;)
blir nog slapp fram till att jag åker till stallet, får hoppas att vädret är bättre då.
Har lagt fram kläderna inför imorgon, tagit fram lindor som hon ska ha inatt, och ska åka och hämta mina paddar :)
Blir ett lättare pass med lite hoppning idag iaf, har ju inte hoppat något ordentligt på länge, men gör förhoppningsvis så att hon tycker de är roligare ;) Hoppas bara att hennes sko som är lite lös sitter kvar, annars vet jag inte vad jag ska göra.. btw, undra vad kitty tycker om att hoppa på gräs igentligen, har faktiskt aldrig gjort de med henne, men får hoppas att de går bra :)
Kitty ska även få stå inne inatt, fick låna en box så hon slipper stå ute i kylan :)
 
 
clara & kitty när kitty var "ny" :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!