Inget stall

 Blev inget stall för mig idag, pappa tyckte jag skulle vila istället.
Dog så uttråkad jag var, men samtidigt så orkade jag inte göra någonting, jobbig situation.
Men hjälpte iaf pappa att måla trappan lite, kul. Eller inte :p
Men imorgon SKA jag till stallet! annars dör jag.. dom jävla tabletterna är ju störts i sverige, nä men en tablett på 1 gram 3 gånger om dan!? Hur mycket är inte de eller?
Ska försöka överleva natten, men är tveksamt om jag gör, kan verkligen inte sova när jag är tät i näsan , och har ingen nässpray -.-
 
aja nu har jag fått klaga av mig lite iaf, haha :p
 
 
Muppat hopp no 1 ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!