Hellu..

hellu , känner att min bloggning har vart på topp, eller inte!
vart med clara dessa två dagar och haft kul som vanligt, såg på nån film LOL igår kväll, var ganska bra :)
Och idag cyklade vi ut till "claras" stall, där vi stog förrut och ska flytta tillbaka till :) iaf så cykla vi dit, och vi cyklade förbi hagen där jenny stog, så clara gick in och tog jenny som följde med lös upp till stallet , haha!
Clara red iaf dressyr i ridhuset, sen skulle jag testa ;o
Gick bra i alla gångarter med ska man säga att de gick fort i galoppen!? haha..
sen skulle vi iaf iväg och fixa med passet osv, så nu har jag fått de. Så blev inte att jag hann med kitty :(
stackarn som fått gå ute i regnet.. <3
 
sven :) hade ingen passande bild..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!