20120807

Hej hopp ! Sitter vid datorn nu och försöker komma på om jag ska orka titta på någon film eller sätta på någon tv serie på datorn. I allafall så har denna regniga dag spenderats i stallet & hemma, slö dag helt enkelt :)
Överlevde regnet när jag red dressyr pass i paddocken, gick någorlunda bra men saknade lite energi, är väl magen :p jag skäms redan nu inför lördag, usch och fy för sån fet ponny! Och jag vet inte vad jag ska göra åt de riktigt för de går ju inte ner bara för att jag rider direkt.. 
Aja, efter de så har jag bara varit hemma och slöat, hämtat ett paket på posten, men skriver mer om de snart :)
 
Men ni får ha en bra kväll ialla fall allihopa! :)
 
 
kände att jag var väldigt kreativ med min sås, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!