20120802

 Hej! Nu har jag tid att blogga igen :)
Åkte ju somsagt till stallet i förmiddags och hämtade kitty från hagen, då hade hon tappat sin grimma, så fick göra en grimma av grimskaftet, de gick bra de med ;) Sen gjorde jag i ordning henne och red barbacka :) Gick väl ganska bra, bara att jag knappt kommer åt med benen för hon är så fet ;p
Efter de åkte jag med Lisa till Lilla Edet för att titta på tävlingarna där, Erica & Linn Olsson skulle tävla b la ;)
var kul att se! :)
Nu sitter jag hemma hos pappa för mamma och peder skulle ut ikväll.. men ska till mamma imr igen:)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!