20120529

Hej! Nu är jag hemma igen :)
Var ju somsag hoppträning, och min otursdag idag fortsatte ju såklart ;)
För de första så glömde jag stövlarna hemma så fick låna Vickans ridskor + chaps, var
väldigt ovant vill jag lova! Gled ju runt som en liten vante med benen när man hoppade..
Sedan när vi hade hoppat några språng så började jag blöda massor av näseblod,
rann på min hals, hakan, västen och till och med sadeln!
Så fick rida runt med en bommuls tuss i näsan ;)
Men hoppträningen gick väl bra iaf, hon hoppade fint bara att vi kom fel och fick fel galopp
osv några gånger, men hon hoppade varenda hinder, inte ens stopp på kombinationen som
ändå var högre än dom andra hindrena nästan!

Så efter gota cuppen nu då så tyckte Jossan att vi skulle komma ut och hoppa lite LB , villket
låter väldigt kul, men man kan ju alltid börja med lite pay and jump nu i sommar så
man är lite säkrare innan man kommer ut på dom "riktiga" tävlingarna! :)


Hahahha,  kolla hur jag sitter och mina armar & min min x'd
Kram Ida ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!