20120704

 Hejsan, är äntligen hemma nu och ska strax lägga mig, ska bara skicka lite bilder från idag först! :)
Följde ju somsagt med till Lilla Edet på Pay and Jump idag, och Lisa fick ett pet i första klassen och sen felfri i andra! :D Perfekt foto väder också! :)
När vi kom tillbaka till stallet så longerade lisa Laurus och jag skrittade fram kitty, sen red lisa kitty och jag fodrade hästarna osv, sen fick jag rida kitty lite igen och övade små volter och att hon skulle flytta sig för inner skänkel!
 
 
En liten bild från idag, inte redigerad eller något så de är därför den är lite ljus ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!